czwartek, 19 września 2013

Dekoloryzacja w domu.

Pewnie nie jednej z was znudziły się ciemne włosy. Moje włosy były jasno brązowe, a przez dwa lata farbowałam je na czarno. Od dłuższego czasu zastanawiałam się 
nad dekoloryzacją u fryzjera, ale ja im nie ufam za każdym razem co byłam wracałam z włosami krótszymi o co najmniej 10 cm ;/ 
Czytałam trochę o dekoloryzatorach i wybrałam Renee Blanche jestem mega zadowolona kolor bardzo ładnie zszedł, włosy jakie były takie są w ogóle nie ucierpiały.
Cena dekoloryzatora wynosi 39 zł więc naprawdę tanio włosy sięgają mi za łopatki, a jedno opakowanie 
wystarczyło na luzie. Najważniejsze jest, żeby dobrze wypłukać i umyć włosy, jeżeli źle wypłukamy obudzimy się znowu z czarnymi włosami. Najlepiej umyć włosy 
szamponem oczyszczającym ja kupiłam Garnier Cytryna i Biała Glinka Ultra Doux Szampon Do Włosów Oczyszczający. Umyłam włosy 3 razy i na koniec 
płukałam octem jabłkowym z rossmanna EnerBio.


Włosy przed i po dekoloryzacji






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz